duminică, 31 octombrie 2010

Copiii au nevoie de tine!!!

Sper că ai aflat unde stau şi că ţii minte că ţi-am mai scris şi anul trecut. Îţi aminteşti că ţi-am scris că am doi fraţi? Pe Mihnea şi pe Ionuţ? Mihnea are 5 ani şi Ionuţ 3.
Eu în fiecare dimineaţă mă trezesc la ora şase... "

Citeşte toată scrisoarea


Avem nevoie de ajutorul tău!

  • 15 lei în fiecare lună ajută la achiziţionarea de mobilier specific
    pentru grădiniţa Prietenă a Copilului
  • 25 de lei în fiecare lună ajută la asigurarea asistenţei medicale
    pentru un copil
  • 50 de lei în fiecare lună ajută la educaţia unui copil

Gheorghe Hagi, Ambasador al Bunăvoinţei pentru UNICEF România semnează scrisoarea. El a vizitat o Grădiniţă Prietenă a Copilului susţinută de UNICEF şi s-a alăturat cauzei noastre. Ne poţi ajuta şi tu să dăm tutror copiilor şansa la o viaţă mai bună!

Prin proiectul UNICEF, Grădiniţa Prietenă a Copilului, este asigurată educaţia, asistenţă medicală şi socială a copiilor, iar părinţii beneficiază de cursuri de educaţie parentală.

Pentru mai multe detalii sau dacă doreşti să primeşti scrisoarea noastră, te rugăm să trimiţi un e-mail la lpetculet@unicef.org sau să suni la 021/201 78 65.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu